04.05.2022 – MARKETING A PR
V představách přítomných ragbistů mělo jít o pohodové a ospalé natáčení reklamního klipu o jarním víkendovém odpoledni. Jenže režisér chtěl emoce. Pořizování videa pro partnera a sponzora Českého ragby společnost Hodinářství Bechyně se tak změnilo v usilovné zápolení dvou rojů v mlýnech.
Zejména první řady si užily své. Když vás před sebou půl dne tlačí mohutný druhořadník Miroslav Němeček a proti vám napne síly ještě obrovitější Bob Voves je jasné, že záda a krk „svěrák“ někdejších špičkových reprezentantů nějakou chvíli cítit budou.
Celá akce byla přípravou na marketingovou kampaň Hodinářství Bechyně, kterou firma spustila na začátku května a nazvala ji „Mistrovství chce čas. Podporujeme české ragby."
Obří reklamní billboardy s dvěma týmy ragbistů zápolících v mlýnech tak v těchto dnech zaplavily Česko. „Moc si partnerství s Českým ragby ceníme," říká Vendula Kubušková, marketingová manažerka firmy. Páteří kampaně jsou desítky venkovních billboardů, další vizuály a video firma používá či použije na vlastních webových stránkách, v online reklamě či a na sociálních sítích.
„S Českou ragbyovou unií máme partnerství od roku 2020. Líbí se nám na tomto sportu jeho pravý sportovní duch. Uznáváme stejné hodnoty jako tvrdý nicméně férový přístup, zápal pro věc a zároveň disciplínu, respekt a týmovost. Fandíme ragby, aby se v Česku ještě více prosadilo a mohlo formovat širokou skupinu naší společnosti od dětí přes dorost až po dospělé," doplnila Vendula Kubušková. Inspirací pro partnerství s Českým ragby byla pro Hodinářství Bechyně i dlouhodobá spolupráce švýcarské hodinářské firmy Tudor, kterou hodinářství zastupuje pro český trh, s novozélandskými All Blacks.
Natáčení v ragbyovém klubu v Petrovicích se zúčastnili i reprezentanti Daniel Stárka, Daniel Rygl či Pavel Šíma nebo někdejší vynikající útoková spojka Pavel Vokrouhlík.
PB